Pages

Friday, April 23, 2010

Ilmu untuk semua...

Selepas membaca buku ini saya mendapati bahawa kuasa tarikan dengan menggunakan kuasa minda sangat berkesan untuk mendekatkan kita dengan matlamat yang kita mahu dalam kehidupan kita...Banyak perkara dan idea yang saya akan praktikan dalam kehidupan seharian agar dapat menjadi insan yang berjaya dengan meggunakan kuasa minda dengan betul...
Pelbagai tips dan ulasan yang sangat membantu saya untuk mencapai matlamat saya dalam tahun ini mahupun matlamat saya dalam 8 tahun, 10 tahun akan datang atau pada umur 50 Tahun nanti...
Perancangan rapi dan teratur serta menggunakan kuasa minda dengan betul, ia akan benar-benar membantu untuk mencapai apapun matlamat kita..Sama ada besar ataupun kecil...Ada satu perkara yang membantu kita dalam mencapai matlamat kita..
Sebenarnya kita boleh menentukan sama ada kita akan dapat benda tersebut ataupun tidak...rahsianya adalah penggunaan kuasa minda iaitu 'Hukum Tarikan' Mahu tahu apa rahsia yang terkandung dalam buku ini?...Pelajari sendiri daripada buku ini...Bukan promosi cuma berkongsi ilmu yang sangat berharga...

No comments:

Followers