Pages

Thursday, May 13, 2010

BAGAIMANA BERJAYA DENGAN BISNES SENDIRI..

Jika tidak mempunyai modal yang banyak, masih boleh memulakan bisnes dengan menggunakan beberapa kaedah sperti memulakan perniagaan kecil dahulu, keuntungan yang diperolehi disimpan dan jangan sekali-kali menggunakannya...simpan sehingga boleh membesarkan perniagaan yang anda mahir





Kembangkan bisnes yang anda mulakan dengan sabar..perbaiki strategi dan pendekatan perniagaan anda..





Cuba perbaiki perniagaan anda..kurangkan kos perniagaan seminimum yang kita mampu..kos boleh diminimumkan dengan mencari pembekal barang yang lebih murah tapi berkualiti..





Kenali pesaing anda dan cuba atasi pesaing anda dengan memberikan produk yang berkualiti dan perkhidmatan yang terbaik..terpulang kepada anda dalam bentuk apa yang kita boleh berikan yang terbaik kepada pelanggan kita..





Upgrade pernigaan anda dengan menambahbaik sedikit demi sedikit atau jika mempunyai modal, anda bolehlah terus memberli peralatan baru yang lebih canggih atau lebih mudah digunakan..





Jangan berhenti promosi..kadang-kadang kita akan mendapat idea ketika kita sedang berusaha memperbaiki bisnes kita...teruskan sehingga ke akhir hayat kalau boleh...nikmatilah keindahan perniagaan

No comments:

Followers