Pages

Monday, July 5, 2010

ANDA HARUS MENJADI PAKAR DALAM BIDANG YANG DICEBURI

Walau apapun bidang anda lakukan hari ini..lakukan yang lebih daripada yang biasa orang lain lakukan..jika anda mengusahakan perniagaan berkaitan bunga..kalau anda setakat tahu 5-10 nama bunga, anda masih diiktiraf belum pakar...jika anda serba tahu banyak perkara tentang bung..dari nama, warna, musuh utama, penjagaan, ketahanan fizikal dan sebagainya..anda adalah pakar..
Begitu juga dengan perniagaan yang anda mulakan hari ini..mulakan, kembangkan sehingga menjana pendapatan dan kepuasan yang sangat kepada anda bukan setakat biasa-biasa..tapi sangat istimewa..
Apapun bidang anda..jual pakaian terpakai, jual kuih, jual mi goreng, jual air tebu tepi jalan, jual kereta terpakai, jual insurans dan banyak lagi..jadilah pakar dalam bidang anda..kejayaan akan dikecapi dengan cemerlang..mulakan hari ini menguasai ilmu perniagaan anda dan jadilah pakar...dapatkan ilmu setiap hari dengan pelbagai cara..




3 comments:

fairuz said...

salam, jumpa blog ni ni web IK.

betul tu..klu buat kerja banyak dlm satu2 masa boleh hilang fokus.. lgpun sambil fokus sambil masterkan bidang yg diceburi

ONE VISION said...

Andainya kita fokus kepada banyak perkara dalam satu masa..kerja akan menjadi tidak berkualiti..hasil yang tidak memuaskan..fokus kepada satu matlamat dalam satu masa akan memberikan impak yang lebih besar..

HidrogeN said...

dah jadi motivasi buat saya pula untuk terus berniaga. thanks for sharing!

Followers