Pages

Monday, July 19, 2010

KEJAYAAN ADALAH USAHA..BUKAN KEBETULAN

Kejayaan yang kita kecapi hari ini bukalah satu kebetulan..kita yang menentukannya sebelum ini. jika sebelum ini anda melakukan tindakan mengikut perancangan anda..itulah hasil titik peluh dan kepayahan anda selama ini.. jika hari ini anda dapat lihat bahawa anda telah memiliki kereta idaman anda, rumah idaman anda dan memiliki perniagaan yang maju dan stabil..sebenarnya semuanya bermula daripada hasil tindakan pantas dan tindakan berterusan anda dalam memajukan perniagaan anda..
Kita harus berani menerokai bidang perniagaan yang kita minat diikuti dengan pembelajaran berterusan sehingga menjadi mahir dalam perniagaan yang anda ceburi..pastikan perniagaan yang anda ceburi mempunyai permintaan yang tinggi..terlebih dahulu anda telah membuat kajian dengan teliti dan bukannya memulakan perniagaan berdasarkan perniagaan orang lain yang anda lihat memperoleh untung yang banyak..perniagaan adalah tentang memahami apa yang diperlukan oleh ramai orang bukannya diperlukan oleh satu atau lima orang sahaja..
Jika sudah ditentukan bidang perniagaan, kuasai ilmu dari segi pemasaran, iklan dan sebagainya sehingga perniagaan anda mencapai pendapatan dan kemajuan paling maksimum..
Salam kejayaan untuk kita semua...dengan harapan tahun hadapan akan ada perubahan besar dalam hidup anda..




http://www.Maskahwin.com/index.php?ref=georgesimbeh

No comments:

Followers