Pages

Thursday, July 1, 2010

BAGAIMANA MENDAPAT PENDAPATAN YANG STABIL?

Bagi mereka yang kerja makan gaji..kerja dengan orang lain,gaji tetap diperolehi hujung bulan. Tapi perkara biasa yang berlaku adalah tidak cukup duit setiap bulan..bagaimana ia berlaku?bagaimana menyelesaikan masalah tersebut?
  • Perlu ada sumber pendapatan dari pelbagai sumber..misalnya anda ada 5 sumber pendapatan tambahan seperti..tukang masak sambilan, menaip kerja kursus, jual di pasar malam, ejen jualan langsung, dan jurufoto..pendapatan tambahan ini perlulh tidak menganggu masa kerja anda..boleh dilakukan secara sambilan..jika 2 daripada sumber pendapatan tambahan ini tidak menghasilkan pendapatan dalam 1 minggu..masih ada 3 sumber pendapatan yang akan memberikan anda duit..
  • Jalankan perniagaan yang boleh dijalankan secara automatik seperti membeli mesin penapis air dan letak diluar rumah..anda tidak perlu ada setiap masa untuk mengurus mesin tersebut kerana ia berjalan secara automatik..hujung bulan boleh kutip duit..
  • Perniagaan yang sesuai bagi orang yang berkerja ialah perniagaan yang kurang menggunakan tenaga sendiri..orang lain urus kita hanya memberi arahan kepada pekerja untuk melakukan apa yang patut..

Banyak cara untuk menjadi kaya..ada cara yang susah tapi pulangan tinggi..ada juga senang tapi pulangannya sedikit..kita yang pilih..



Pelajari Minda, Strategi dan Teknik Kekayaan 8 Ikon Jutawan Malaysia!
Kini, ikon usahawan Jutawan, Jurulatih Jutawan, Jutawan MLM, Jutawan Senyap, Jutawan Berani Gagal dan Jutawan Internet mendedahkan strategi SEBENAR DAN SATU-SATUNYA CARA bagaimana ANDA boleh mencapai kejayaan dalam bidang kewangan dengan cepat!





No comments:

Followers